måndag 19 december 2011

Gomorron gonatt

Igår somnade jag klockan 7. Mm... på morgonen alltså.
När Robins väckarklocka ringde klockan 6 så var jag
superpigg och blev oerhört glad över att få lite sällskap!
Han var tråkig dock...tvingade mig att gå och lägga mig.
Pffht... sen vaknade jag klockan 12 och var superpigg igen.
Inte alls sömnproblem.

Jag borde lägga mig nu, ska jobba imorgon men...............
paddien ligger och väntar i Robins paddieväska och den
vill bli spelad på. Är rädd att jag inte kan sluta spela dock?!
MEN!!!! Kanske inte kan spela på flera dagar annars???!?!!?

MÅSTEEEEEEEEEEEEEEE.
Jag är sjuk. Har sjukdomar. Sömnsvårigheter, spelberoende,
ostoman, kattfanatiker, juldyrkare, blir-sur-om-man-äter-tråkig-mat-
som-pyttipanna-sjukdom....

Då är frågan. Vad är Robins sjukdom som gör att han är med mig?
Hmmm klureliklur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar